ارتباط با جنس مخالف
عـــــشــــق او تــــوی دلـــهای همه است Text Knydshq hearts love you all
لـــــذت در کنـــــــار دیــــــن ( هرگونه تبلیغات غیر دینی دراین وبلاگ ممنوع می باشد) The good things
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط م شجــــــعیان |

تحت ضابطه و در كادر رسمی آن باشد در سایه ازدواج از هرج و مرج جنسی و بی‌بند و باری ـ كه امروزه جوامع غربی شاهد آن است ـ جلوگیری شده و به نیاز طبیعی نیز پاسخ داده شود. اشباع غرایز و سركوب نكردن آن یك مطلب است و آزادی و رفع مقررات و موازین اخلاقی مطلب دیگری است.

از محدوده خارج نشوید

اسلام اصرار فراوانی دارد كه مسائل جنسی منحصر در خانه و محیط خصوصی باشد و افراد با خروج از خانه دغدغه‌ای جز فعالیت و تلاش از كار و تحصیل نداشته باشند و محیط اجتماع عاری از هر نوع كامیابی جنسی باشد، فلسفه تحریم نظر بازی و تمتعات جنسی غیر قانونی و حرمت خودآرایی برای بیگانه از اینجا نشأت می‌گیرد. 

در زمینه مسائل جنسی احتیاط كنید: در داستان حضرت یوسف ـ علیه السّلام ـ در قرآن به خوبی در می‌یابیم انسان در زمینه مسائل جنسی در خطر است و اگر رعایت جوانب احتیاط را نكرده و به خدا پناه نبرد طعمه شیطان می‌گردد. در قرآن می‌خوانیم «آن زن قصد یوسف نمود و یوسف نیز اگر برهان پروردگار را نمی‌دید قصد وی می نمود» آیه می‌گوید ایمان حضرت یوسف سبب نجات او شد و در غیر این صورت به طور طبیعی او نیز در این راه به خطا می‌رفت پس برخورد میان زن و مرد از لغزش‌گاه او می‌باشد و در داستان حضرت موسی و دختران شعیب می‌خوانیم هنگامی كه دختر از طرف پدرش شعیب موسی را دعوت نمود حضرت موسی ـ علیه السّلام ـ گفت: «من جلو می‌روم و تو پشت سر من راه بیا من از قومی هستم كه پشت زنان نگاه نمی‌كنیم».

 

ثمرات قرار دادن حریم در روابط زن و مرد عبارتند از:

* جلوگیری از آشفتگی ذهنی.

* كنترل غرایز جنسی.

* پرهیز از قرار گرفتن در موضع تهمت.

* آرامش روانی.

* تحكیم نظام خانواده و وفاداری به همسر.

* انجام سالم فعالیت‌های اجتماعی.

* كاهش جرائم اخلاقی همچون سقط جنین، هم جنس بازی و..

* پیشگیری از ناكامی و شكست در زندگی.

* موفقیت تحصیلی و شغلی.

اجرای فرامین الهی و كسب رضایت خداوند (خداوند متعال در قرآن كریم ضمن بیان دقیق حریم‌های لازم در روابط بین زن و مرد، از دوستی زن و مرد در خارج از چارچوب نهی فرموده است).

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: